четвъртък, 6 юни 2013 г.

СОФИЯ (сънища и спомени)


Обикновено публикувам в блога си само текстове. Но понеже си купих фотоапарат (сапунерка), ето тук малко съвсем непрофесионални снимки от миналата седмица в София. Може би ще ползвам някои от тях за новата си стихосбирка "София (сънища и спомени)", която очаквам да излезе в университетското издателство "Св. Климент Охридски" в началото на септември. 

(Света София, майката на Вяра, Надежда и Любов, е едновременно истински човек и персонификация на Божията Премъдрост. В моята книга София, освен родния ми град, е и символ на житейска равносметка.)


Заедно с напъно дилетантските пейзажи, накрая извадих и някои стари лични снимки от 55 годишния ми живот в София ( и другаде).











                                                   В ролята на сянката – Елка Димитрова.









.
 С майка ми през 1957-ма година.


Сам, стегнат и стреснат през 1976-та.



Със сина ми Боян, на когото е посветена книгата ми, през 2009-та, близо до Благоевград.




Пак с Боян, на Бетани Бийч ( Делауер, САЩ), може би през 2000-та.



Пак горе-долу тогава с баща ми в София по време на коледната ваканция.


 С майка ми, сестра ми и Константин Павлов, в Западния парк през 1963-та. Ние живеехме в първия блок отзад, а във втория живееше Атанас Далчев. Константин Павлов (чичо Коста) ни беше на гости.


С Ани Илков и Борис Роканов, на Аполония, през 1989-та. 


 И още една снимка от 1989-та – с Ани Илков, Юлиян Попов, Едвин Сугарев и Ангел Ангелов (Джендема). Автор на тази снимка е Иво Хаджимишев.


  Тук сме на едно литературно четене по време на бригада на литературния кръжок "Димчо Дебелянов" в Силистра през 1977-ма – с Иван Странджев, София Несторова и Румен Леонидов.


1 коментар:

  1. Владо,търсих нещо друго за София и попаднах на твоя албум. :) Разгледах ги с удоволствие - чудесни снмки! Идеята да ги включиш в книгата ти е хубава. Ще стоят. Поздрави и успех на премиерата в Созопол!

    ОтговорИзтриване