вторник, 25 юни 2024 г.

РЕЦИТАЛ КРАЙ КАМЕННАТА МАСА



Книгата "Рецитал край каменната маса" е съставена от Руси Чанев и издаена от изд. "Седем лъча". Тя съдържа стихове на баща ми, Любомор Левчев, мои стихове, както и текстове за песни на сина ми, Боян Левчев. Съдържа също така портрети, които майка ми, Дора Бонев, е правила на мен, сина ми и баща ми, и QR кодове към стихове на Любомир Левчев в изпълнение на Руси Чанев, на мои стихове в изпълнение на Валентин Ганев, както и към музиката на Боян.



Заглавието идва от слово, което Боян чете на погребението на дядо му, в което той си спомня каменната маса, близо до бобовите насаждения, на която той е закусвал с баба и дядо в село Полковник Серафимово.

Ето я каменната маса:



Тива са някои от портретите, които майка ми, Дора Бонева, е правила на сина ми, на баща ми и на мен.





Това са рецитациите на Руси Чанев и Валенитн Ганев. Руси Чанев чете стихове на баща ми, а Валъо Ганев чете мои стихове.

https://www.youtube.com/@Levchev-zk7qu

A това е музиката на Боян.

https://links.boyan.levchev.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар